bonebag

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Äntligen är bloggen tillbaka!

Av Karin Sandberg - 2 april 2012 11:13

Slutade blogga med min förra som ni vet, men jag sa ju även att jag kanske skulle fixa mig en ny ;)


Men vad har hänt sen sist så att säga?

Jo jag har stannat upp i viktnedgången... not good! Så det ska jag starta upp igen. Vill ju inte se ut så här... säger ju sig själv, vill såklart kunna handla kläder överallt osv... Den dagen jag kan de kommer jag känna mig happy :D


Sen har jag fått ett fast jobb :D

Jobbade här uppe i 1,5 månad.. och har redan fått en fast tjänst. Den är på 90% på det absolut bästa stället ever!

Så i lördags jobbade jag min sista dag som timmis ;)

Kommer ha semester o hela kittet oxå ;)

Aldig mer fattig :D


Bilen har kommit upp till stockholm... så skööööönt!!!

Slippa trånga bussar med as mycket människor i! Och det tar mig 5 min att åka till jobb istället för minst 45 min.


Sen så trivs jag så jävla bra här uppe :D

Har ju alltid sagt att jag aldrig ska bo i stockholm... men här jag bor osv är helt underbart :D

Sen att jag lever tillsammans med Benny är såklart en mycket stor anledning till varför jag trivs så bra som jag gör.

För denna mannen är en fantastisk människa    


Har hänt mer saker såklart ;) Men va fan... kan ju inte börja med att tråka ut er helt ;)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin Sandberg - 17 juli 2012 11:25

Äntligen kan man blogga från mobilen! Bara 1 år av försening av appen ;)...

Av Karin Sandberg - 10 april 2012 13:27

Fan.. de enda jag gör denna veckan! Är det inte på jobb så är det här hemma med tvätt o skit...   Så idag gör jag typ nada här hemma! O jobb väntar klockan 16.     ...

Av Karin Sandberg - 7 april 2012 14:15


Haha Fan Benny måste ha varit snäll.. Fick godis av påskharen när han va på besök här idag ;)             ...

Av Karin Sandberg - 6 april 2012 12:15


 

Av Karin Sandberg - 5 april 2012 16:22


     

Presentation


Va dig själv och ta ingen skit!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards